Eläinpörssi

Eläinpörssi on Suomen Kainuunharmasyhdistyksen valvoma lampaiden kauppapaikka.  Yhdityksen jäsenet voivat ilmoittaa myynnissä olevan lampaan tänne ilmaiseksi. Ei-jäseniltä veloitamme 15 euroa / myynti-ilmoitus. Maksun näkymisen jälkeen tilillämme,  julkaisemme myynti-ilmoituksen täällä. Myynti-ilmoituksen tiedot tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen kainuunharmasyhdistys@gmail.com.

Myyntihetkellä jalostukseen myyntävän lampaan tulee olla terve ja eläintautivapaa.

Myynti-ilmoituksessa pitää tulla ilmi eläimen hinta, eläimen tiedot ( eu-tunnus ), mahdolliset indeksit / polveutumistodistus, kuvat mielellään kerittynä tai lyhyessä villassa eläimestä edestä, sivulta sekä takaa, mahdollinen tilan MV-status sekä Orf-tieto sekä myyjän yhteystiedot.

Ilmoitukset ovat näkyvillä kolmen (3) kuukauden ajan, jonka jälkeen ne poistuvat. Myyjän tulee ilmoittaa ylläpidolle, kun eläin on myyty, jolloin ilmoitus poistetaan.

- MYYTÄVÄT PÄSSIT kohdassa myydään rodultaan puhtaita kainuunharmaspässejä, jotka ovat yli vuoden ikäisiä

- MYYTÄVÄT UUHET kohdassa myydään rodultaan puhtaita kainuunharmasuuhia, jotka ovat yli vuoden ikäisiä

- MYYTÄVÄT KARITSAT kohdassa myydään rodultaan puhtaita kainuunharmasuuhi ja -pässikaritsoja, jotka ovat alle vuoden ikäisiä.

OSTOILMOITUKSET

Mikäli haluat ostoilmoituksen näkyviin, ota yhteyttä kainuunharmasyhdistys@gmail.com

P.Pekka